Distances līgums
Latvijas Republikas likumdošana nosaka, ka interneta veikala īpašniekam ir jāatrunā preču piegādes un atgriešanas noteikumi, kā arī atteikuma tiesības. Šādu atrunu sauc par distances līgumu (MK noteikumi).
Šajā Interneta veikalā piedāvāto preču pārdevējs SIA Boulangerie, Reģ.nr. 42103060947, Ludviķa iela 12-4, Liepāja, LV-3401, no vienas puses, turpmāk saukts Pārdevējs, un persona, kas veic pasūtījumu, turpmāk saukta Pircējs, no otras puses, noslēdz šādu Līgumu:
Pārdevējs apņemas pārdot un piegādāt Pircējam preces, atbilstoši Pircēja pasūtījumam.
Piegādes un samaksas kārtība
Pircējs veic preču pasūtīšanu caur šo mājas lapu, norādot pasūtāmo preču veidu un daudzumu. Pircējam ir iespēja veikt apmaksu par preci lietojot Interneta veikalā iestrādātos maksājuma rīkus, maksājums kartes vai apmaksājot pārdevēja sagatavoto un Pircējam pa e-pastu nosūtīto pasūtījumam atbilstošo rēķinu. Rēķins tiek sagatavots elektroniski un ir derīgs bez paraksta. Pēc pasūtījuma veiksmīgas apmaksas klients saņem apstiprinājuma e-pastu.
Pārdevējs nodrošina preču piegādi 20 darba dienu laikā, kopš ir saņemta apmaksa par preci, piegādes laiku saskaņojot ar Pircēju.
Saņemšana Pārdevēja faktiskajā adresē Kuršu ielā 2, Liepāja, LV-3401 bezmaksas ( iepriekš vienojoties par laikiem)
Omniva - 2, 80 € Piegāde Latvijā.
Piegādes veidu klients izvēlas noformējot pasūtījumu.
Atteikuma tiesības
Pircējam ir tiesības atteikties no preces 14 kalendāro dienu laikā no Preces saņemšanas brīža, nosūtot Pārdevējam par to atteikuma vēstuli uz uzņēmuma e-pasta adresi [email protected], preces atgriešanas adrese: Kuršu ielā 2, Liepāja, LV-3401, izmantojot pasta, pakomātu, kurjeru starpniecību, par to iepriekš informējot Pārdevēju. Atteikuma vēstules veidlapu Pārdevējs nosūta Pircējam pa e-pastu pēc Pircēja pieprasījuma.
Pircēja pienākums ir 7 dienu laikā pēc atteikuma vēstules nosūtīšanas atdot preci Pārdevējam. Visus izdevumus, kas radīsies saistībā ar preces nosūtīšanu atpakaļ Pārdevējam, sedz Pircējs. Preces atgriešana iespējama arī fiziskā veidā Pārdevēja fiziskajā adresē Kuršu ielā 2, Liepāja, LV-3401. Naudu Pircējam par atgriezto preci, Pārdevējs pārskaita Pircējam uz bankas kontu, no kura veikts pirkums ne vēlāk kā 2 dienu laikā pēc preces saņemšanas, ja prece atgriezta bez bojājumiem, lietojuma pazīmēm, stāvoklī kāds tas bijis nosūtīšanas brīdī Pircējam.
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
- pasūtītās preces pēc to rakstura nevar atdot atpakaļ, vai tās ātri bojājas vai ir ātri izlietojamas;
- pasūtītās preces ir izgatavotas tieši Pircējam pēc individuāla pasūtījuma;
- precei ir manāmas lietošanas pazīmes, piemēram, skrāpējumi, netīrumi utml.;
- precei ir manāmi mehāniski bojājumi.
Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Pārdevējs patur tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski bojāts.
Pasūtījuma atcelšanas noteikumi
Pircējam ir tiesības pārdomāt un uzreiz atcelt pasūtījumu, informējot Pārdevēju par pasūtījuma atcelšanu Pārdevēja darba laikā, darba dienās no plkst. 9:00 līdz plkst. 19:00 piezvanot uz tālruni: 26986336 vai nosūtot atteikumu uz mājaslapā norādīto e-pastu: [email protected] vēl pirms pasūtījuma apstrādes.
Preču apmaiņa
Iegādāto preci var apmainīt pret identisko tikai citā izmērā vai krāsā, ja precei ir saglabātas oriģinālās etiķetes un iepakojums. Preces apmaiņa var tikt veikta tikai klātienē Kuršu ielā 2, Liepāja, LV-3401, ne vēlāk kā 14 kalendārās dienas pēc preces saņemšanas. Ja apmaiņa nav iespējama uzreiz, pārdevējam ir tiesības apmaiņu veikt 7 darba dienu laikā.
Datu apstrāde
Ievadot nepieciešamo informāciju, noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Pārdevējs varētu pieņemt Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām. Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti paziņojumi, kas saistīti ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
Strīdu risināšanas noteikumi
Strīdi par saistību izpildi tiek risināti sarunu ceļā. PIRCĒJIEM, kuri uzskatāmi par patērētājiem normatīvo aktu izpratnē ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktā kārtībā alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot PĀRDEVĒJAM rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
1. Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
2. Iesnieguma iesniegšanas datumu
3. Strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
- www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze